Pages

Thursday, August 5, 2010

Review

Oleh kerana aku sangat rajin disebabkan xder kerja nak buat. Tiba lah masa untuk aku me'review' beberapa lagi lagu yg aku consider sedap didengar.
Eh jap.. Hitz tayang video klip Will.I.Am Heartbreaker..
>
>
>
>
Dah.. I'm so so so so sorry~
Hebat gak aku! Boleh hafal lagu ni. Dah.. no more mengarut! Jalan!!
Hari ni aku pick 3 lagi lagu. Lagu lama but still... BEST!

 So, Korang mungkin kenal 2 daripada 3 gambar kat atas kan?! Beyonce, Lily Allen dan yang last tu.. Kangen Band. Yup! Band seberang laut itu ibu2 bapak2 sekalian.... 
* Sebelum itu.. calon2 nya adalah...* ala Ella nak present award ni!!!

1. The Fear - Lily Allen
  *I want to be rich and I want lots of money, I don't care about clever I don't care about funny..*
Catchy kan lirik dia?! Favret single aku. Lily ni jenis song writer yg jujur. Kadang2 kita boleh tersenyum dengan lirik2 dia. And don't be surprise jika ada word yg dia guna tu.. diistilahkan sebagai 'melampau'. Tapi suara dia yg soft tu.. buat ayat2 dia tu bunyi cam biasa jer...


2 Flaws and All - Beyonce
mungkin ramai orang kenal Beyonce and her single Halo. Tapi ramai x tahu pasal lagu ni kan? Ala.. mv dia pun setakat live performance dia masa jelajah The Beyonce Experience jer.. Tapi lagu ni memang tangkap jiwang. Kalau perhati btul2.. macam Beyonce tuju kat Jay Z pun ada. Romantik woo... *Catch me when i fall, accept me flaws and all. And that's why I love you..* Ah... rebah terduduk aku!

3. Jangan Menangis Lagi - Kangen Band
Aku sebenarnya bukan la nak melebih2 band dari seberang. Tapi diorang memang cun loo... Aku mula2 dengar lagu ni masa aku kat tempat kerja. Masa tu.. 'musuh' yg masih lagi kawan aku beria2 suruh aku dengar lagu ni. Aku sebenarnya memang dah familiar ngan lagu2 diorang cam Doi, Kembali Pulang, Cinta sempurna dan 2 3 buah lagu lagi. Tapi masa 1st time aku dengar lagu ni, terus lentok wa cakap lu!!! Lagu ni x berapa popular kat Mesia ni pun maybe sebab storyline dia yg berkisar pasal pelacur kut. Tapi aku xnak judge.  Pepehal.. dengar dlu kat sini k!

Jadi judge sdiri. Lagu2 ni memang peneman setia tidur aku. So, dengan share kat cni, maybe ada orang pun akan buat sama cam aku gak kan? X tau la...

jari nakal menari : Suka dengar Fara Fauzana gelak pepagi. Memang aku tersenyum jer dalam keta.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...