Pages

Wednesday, August 4, 2010

9 Awan...

Aku sebenarnya teringin sangat nak makan Cloud 9. Lama dah aku cari. I think.. last sekali aku makan masa aku form 2, 7 years ago. Lama tuh!

I think.. ni packaging dia yg lama kut.. Aku google jer. Dulu2 mana ada terpikir nak take pic benda2 cam gini..

Masa tu setiap kali rehat memang benda ni jadi barang keperluan yg aku beli kat koperasi. Dulu cikgu x marah kalau setakat nak mengunyah dalam kelas. Janji jaga kebersihan dan x mengganggu. Kalau sekarang xtaula.. lama dah x sekolah ni! 
Tapi sebab lama x makan dah x pernah tengok orang makan, I guess diorang dah x produce kut chocolate bar ni. Aku pun confuse gak pasal masa zaman aku dulu.. walaupun cokelat ni dikira 'mahal'. Tapi still ramai orang beli apa.. Xsilap aku 50 sen satu. Ala.. zaman bebudak. Duit ni bukan benda kena pikir pun. Leave it to adult! Kita buat kerja kita dah....
Tapi tadi masa aku singgah kat 7e kat depan rumah ni. Kakak aku tunjuk kat aku benda yg memang aku xsangka ada lagi skang. CLOUD 9!

 Alhamdulillah.... lepas hajat! Next!!! Aku beli 3 nih!!

Aku terus sambar 3. Xsempat sampai rumah aku sebat. Memang best giler! Mengimbau kenangan gitu. 
Rasa dia memang sama jer. X berubah langsung. Kalau yg different pun.. packaging dia jer la. Tapi aku memang xkisah benda2 cam tu. Janji aku dapat apa yg aku cari sudah.
Memang la sekarang ni banyak cokelat bar lain.. Cam Snicker, Hershey.. Tapi taste dia x sama. Kata orang kalau kita dah sangkut ngan sesuatu benda tu, sogok la apa pun. Xkan sama punya.
Masa dok tulis entry ni pun aku sempat lagi mengunyah. Thanks JACK' n JILL sebab still produce choc ni. Kalau x sampai ke tua aku kempunan gamaknya.. 
Chow! Aku nak mengunyah sesambil layan lagu Usher lu.. Adios!!


jari nakal menari : Aku ingat JACK' n JILL ni jenama jajan jer.. Cloud 9 pun dia yg produce gak rupanya...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...