Pages

Wednesday, August 18, 2010

Read My LIPS!

Lama rasa aku x buat entry pasal lagu2 favourite aku. Iyalah.. Busy sesangat seminggu 2 ni. Al maklumlah.. banyak jemputan Pasar Ramadahan uols!! So, entry kali ni.. 'lagu2 yg mengingatkan aku kepada orang itu'. Siapakah? Erm.. biarlah aku sorang jer yg tahu k! Jom layan.. Zass!!

Perhatian : Ini bukan indie band dari Ipoh, Perak. :)

Mula2 aku dengar lagu ni masa ngah gila layan Lipstick Jungle dulu. Seriously.. Manusia bernama Kiran Shahani ni memang talented. Vokal Shana Halligan ni pun memang best! Masa umur 7 tahun dia dah start menyanyi untuk commercial ads. Aku dulu.. main lompat tali adala.. Hehehe.. Memori pasal lagu ni... 16 March 2009.. Birthday aku.. Malam aku kena simbah ngan air coleslaw + cheese + minyak. Dajal punya anak buah! Habis rosak baju aku!

Anastacia feat. Ben Moody - Everything Burn

Xsangka Ben Moody menyanyi best gak. Aku ingat mamat ni kelas2 Slipknot jer.. Tpi for Anastacia.. Maybe ni salah satu lagu best dia kot.. Iyalah.. dia punya official song untuk World Cup 2002 pun ala kadar jer kan.
Erm.. memori aku pasal lagu ni.. Bila aku kena relief kat Kfc Kuala  Krai. First day kat situ, sorang pun aku xkenal. Habis kerja.. aku dok diam sorg2 dalam bilik study. Sedih woo... Lagu ni jerla pengubat sepi di hati masa tu.. Huhuhu...

Shinee - Lucifer

Satu2 nya lirik yg aku paham dalam lagu ni  adalah 'her whisper is the lucifer'. Part yg lain, jahanam aku nak hafal! Hahaha!! Lagu ni actually baru release dalam bulan lepas. Tapi aku include skali dalam ni sebab.. actually.. ada orang yg suruh aku dengar. Hehehe.. Dah dia beria2 suruh aku dengar, xkan aku nak kata x pulak. Bukannya lepas dengar lagu ni boleh mati kut... Habis2 aku sumpah je la kan! 

Apsal aku rasa cam nak menyanyi lagu raya pulak ni? Argh tidak!! Wa xmo sedih2 loo.. Wa nak hepi jer tahun ni oi!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...