Pages

Monday, August 9, 2010

Aku Penghibur..

2 malam berturut2 aku keluar makan, main bowling, (actually x sangat pun... maybe aku kena consider 'lepak' jer kut..) and after that melalak kat tempat karaoke samapi pagi.
Aku ni bukannya apa... just kenal ngan kawan baru kan. Kena la bawak berjalan2.. Dia stay kat Ipoh skang sebab study so alang2 dia balik cuti ni.. As a friend.. kenalah layan.. Lagipun esok lusa dah nak puasa.. So..we should appreciate every minute we have rite now kan... (cam nak mati plak bunyinyer...)
Tapi malas la aku nak cerita detail sangat lagi... Ngantuk la.. Dripada semalam keluar. Ni dah masuk Subuh dah.. Pe2 hal aku nak tido lu.. Nanti ada masa aku akan buat entry lain plak..
PEACE U OLLSSS!!!

jari nakal menari : malam tadi aku di'paksa' menyanyi and aku ikut jer... serious yg aku memang jarang sangat nak karaoke ni. bukan x minat .. cuma aku rasa yg aku cepat lelah asal menyanyi guna mic. penyakit sjak skolah agi... tpi semalam aku balun 5 6 lagu gak..:)

1 comment:

TJ said...

steady din!lagu cindai sepuko!hahah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...