Pages

Tuesday, August 10, 2010

Life. Chapter 6






Aku tak tahu kenapa aku boleh tersenyum mengingatkan kejadian semalam. Biasanya aku ni jenis yg senyap kalau org nak bagi nasihat. Terutama kalau orang tua.
Prinsip aku 'Dengar dulu. Lepas tu suka hati engkau la nak pakai ke tak...'.
Tapi semalam.. sampai sakit tangan aku tekan2 meja!

"Oooo... kalau anak yg kena halau dan x balik tu.. kira derhaka. Tapi kalau anak yg kena tangkap basah dan buat kenyataan yg ayah dia dah meninggal tu.. x derhaka pulak?"

Hahaha!!! Lawak! Lawak!
Memang aku xleh terima langsung! Prinsip tuhan lembu mana la dia guna! Kau ingat ni drama melayu ker?! Ingat aku ni ada masa ke nak buat drama korporat? Baik aku baca Naruto. Boleh gak buat teman berangan sebelum tido. 

Hello... Engkau cakap sekadar nak nasihatkan aku, bukan niat nak masuk campur pun kan? Habis tu yg engkau sibuk nak pergi interview bapak aku plak apsal?! Motif? Nak suruh bapak aku kena heart attack?
Se'derhaka' aku pun.. X pernah aku nak bukak cerita buruk kakak aku sendiri depan dia. Kau yg xder kaitan tiba2 plak nak interframe tu apa kes?
Dah cukup bagus aku dengar nasihat engkau.. Kalau x..sah2 semalam jadi acara bahas.
ANAK DERHAKA vs TUA BANGKA
Hua hua hua!!! X pepasal org cakap aku ni bodo sebab layan orang tua. Sumpah aku xnak!

Lagipun aku dah lali ngan mulut2 katak ni. Selagi ngko rasa nak panggil hujan, panggil jer.. Dah mulut ngko kan. Tapi kalau hujan dah turun tu.. Jangan la sibuk nak cari tempurung buat berlindung pulak...;)


*nak layan lagu Korea ke... lagu Hurt? Erm.. xkesah la... janji boleh tido dah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...