Pages

Monday, November 7, 2011

Lipis/Cameron Extended Version

Sebab nak puaskan hati aku sendiri~ Meh nak upload beberapa keping picca xberapa menjadi masa trip ke Lipis/Cameron aritu. Ahaks!

Ni masa baru sampai kat Bandar Baru Kuala Lipis. Tebing tu tinggi okay~ Belah bawah tu pulak sungai. Menarik gila!

Orang paling banyak mulut. Walaupun orang dok berbual pasal benda lain, mulut dia tetap xreti nak pot pet pot pet pasal pengalaman 9 tahun dia ituw~ urgh.. Nothing to expect actually. Heh!

Trip ni sebenarnya dirahsiakan dari sesetengah pihak. So ko boleh bayang laa berapa banyak fon call aku dapat bertanyakan kemana gerangan artis2 residen Taman Uda ini berada~

Meroyan dengan Ayam Salai kat Pak Boh Cafe & Pool. Hahaha!!!

Kitorang sebenarnya 2 kali ke Pak Boh hari tu. First masa mula2 sampai dan secondnya lepas check out dari hotel. 2 kali tau aku bedal Okinawa Ice Blended with Bubble tu okay!

My sis suh aku crop gambar ni. Tapi aku cakap~ "for what? biar jerlah. lagipun yang xsantekk tu bukan aku okay~" Tu pun dalam hati jerla kan... Hehehe...

Hiasan kat dalam Pak Boh tu. 2 ekor giraffe besar jadi guard manakala 3 ekor lagi giraffe kecik diletak cam menghadap cermin yang di dalamnya ada ginseng dan tongkat ali yang besar ya amat. Ala2 cam budak yang tengah curious nak tahu apa benda yang besar gedabak dalam tu la~

Lastly, gambar kat Cameron. Xsempat la nak bergambar bagai~ Sejuk siol! Lagipun malam. Apa la sangat yang boleh dibuat memori kan~

Tu jerla yang aku dapat share. Kamera Ipad~ Mati2 aku ingat my sis bawak kamera digital dia. Rupa2 nya dia ambik sorok dalam bilik pulak.. PHD tinggi sungguh! Hahaha!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...