Pages

Friday, November 11, 2011

Sudara. Kami Datang!!!


2 kali aku pergi dan 2 kali jugak aku dikecewakan oleh mesin itu. Haram jadah sengoti!
Nasiblah abang hensem tu cam lagi aku. Regular customer katanya~ Well... payah kalau dah 24 jam asyik nak mentakedarah benda tu kan.. Pergi mana2 pun orang kenal. Hohoho..

Lepas beberapa jam buat aktiviti kat situ, kitorang pun baliklaa...
Masuk rumah.. check yang mana patut.. Then on laptop.

10 minit kemudian my sis datang melompat2 bagi arahan kat aku.

"Adik! Esok ada orang ajak kita gi holiday.
So skang ni cuba kau check pasal resort apa semua tu okeh!"

Aight! Arahan diterima. Encik Google, sila jalankan tugas anda.
Disebabkan ni trip pendek.. so dinch la nak pilih tempat beribu batu. Maka kekdahnya kitorang google pusat2 percutian dalam negeri sajoss.. Lagipun orang sponsor.. Kitorang bawak tubuh jer... Hehehe....

Selepas membuat pertimbangan... My sis selaku project manager dan aku selaku tukang kipas projek manager pun memilih tempat ini...

Sudara Beach Resort

Haa.. xjauh pun.. Area Tok Bali tu jer..
Lagipun tujuan utamanya nak bawak Cik Demi berjalan. Kesian~ dahla aritu gi Cameron dia xjoin, so kali ni apa2 hal.. dia kena jadi keutamaan la..
And for me and my sis~ it's all about guling2 mengumpat dalam bilik sambil men game. Hahaha!! Ko tengoklah aku buat modal tulis blog pasni tau! 

Gambar di google. :P


Macam aku cakap tadi.. ni orang yang ajak.. So pe2 hal.. baru di peringkat cadangan..
Tapi bila mengingatkan hari2  terperuk kat rumah.. Xder program yang best~ Maka amatlah elok kiranya trip ni  betul2 berjalan.

And if that happen, I promise you my blog will be full of my angan2 tepi pantai ittuw~ Mwahahaha!!!!

p/s : FIRST TIME aku dengar Cik Zee cakap meluat tengok post orang. Hahaha!!!
Skang awak tahula perasaan saya kan? And why I love my second fb account the most.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...