Pages

Saturday, November 19, 2011

Memoria. Mat Syah

Entry ni aku dedikasikan khas buat seorang sahabat yang dijemput Ilahi tanggal pagi semalam, 18/11/2011.
Buat arwah, saudara Syahrul Bin Yusof. Al-Fatihah.




Aku kenal arwah sebagai seorang sahabat sebatch, sedorm dan juga sejawatan. 
Walaupun usia perkenalan kami singkat sahaja, dalam 3 tahun, tapi aku sebetulnya cukup memandang tinggi terhadap arwah.


Oleh itu aku doakan arwah semoga ditempatkan di kalangan insan2 yang beriman. Amin....




p/s : Teringat zaman2 jaga kelas form 1 dengan arwah. Dialah yang selalu datang mengajak aku sebab kitorang xsekelas. Kat dorm pulak~ arwah selalu menyanyi. Tapi biasanya orang sebelah jerla yang dengar~ suara dia memang perlahan tau! Dan bila senior dengar... hazabla kena bahan! Hahaa!! 
Series, aku memang terlampau terkejut bila tahu berita pemergian arwah ni. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...