Pages

Tuesday, November 15, 2011

Uncle Ronald Goyang-Goyang

Acu jer aku try nak melelapkan mata pagi tadi. Sekali my sis pulak interframe...

"Si Jejaka ajak keluar. Jom!"

Aku yang bercampur malas ni pun bangunlah jugak bersiap. Mula2 tu planning nak makan kat satu kopitiam ni. Tapi sebab dah banyak kali aku dikuciwakan mesin eskrim kat mcD tuha... haruslaa aku merengek ajak gi sana kan..
And guess what? Diorang setuju. Hooray!!!

Erk. Tapi jap jer la yang bab hooray tu. 
Menunggu Si Jejaka yang tengah discuss dengan kengkawan dia semua, tersadai gakla aku ngan my sis kat kopitiam ituw. Meraung!!!! Sejam setengah okay! Dahla tenet lembap haram jadah! Xsuka tau!

My sis snap gambar aku yang tengah otak gila
duk setting wifi segala. Susah sungguh nak menaip ngan corby ituw~

Bila dah berjaya setting, giliran aku pulak men-snap gambar. Mwahaha!!!
*arkk.. matila brigap tengah view profile orang~*

Kiranya program pagi tu aku balik tangan kosong la...
My sis~ tengokkan aku yang hampir nak meletup ni.. Cecepat janji..

"Petang ni kita keluar pulak la...
Pastu kita gi beli eskrim mcD tu okay!"

Haa.. gitulah gayanya nak memujuk budak.
Dan disebabkan budak ni dah tua~ harusla dia ingat tau! Sekali kau xtunai janji.. aku gigit gak cover iPad tuh okeh!


Dan macam biasa~ walaupun awal2 aku yang gila sexcited, tapi last2... my sis jugak yang melebih.
Tengok toy dalam happy meal tu cantik. So apalagi. Rembat ah! Hahaha!!!

Nice... walaupun kitorang cuma order fries ngan nugget + air dan xdilupakan eskrim fevret aku~ kitorang memang enjoy keluar petang tadi. Firstnya sebab xyah dah nak menunggu orang.. *tett!!* duanya pulak sebab mesin eskrim tu xbuat hal dah!!! Huha hee..... >.<

p/s : Aku nak tido!!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...