Pages

Wednesday, September 14, 2011

Barang Free

LELONG!!!!


Sapa nak baju ni angkat tangan!!!
Xyah bayar sesen pun. Aku nak bagi free jer. Bermurah hati temanya~

Baju ni aku xpernah pakai lagi tau. Just try jer~ Lagipun saiz dia terlalu kecikkk untuk aku yang besarrr nih. Hisy!! Kes xmengukur baju di badan sendiri la kan...

Baju ni pun sebenarnya hadiah birthday aku arituh. Tapi nak wat camner~ Dah xleh pakai.. baik aku bagi orang. Lagipun.. berbanding ngan tshirt kamen rider aku~ Yang ni aku xberkenan sangat kut.. *walaupun Mr. Rex nyaris2 dah berebut ngan aku. :)*

Anyway~ bagi sesapa yang berkenan, bolehla datang ambik kat umah aku ni yer~ Saiz dia.. aku agak orang pakai M boleh kut.. Sebab I still kekwat pakai L okeyhh..
Dan bagi yang jauh pulak, sila sediakan wang untuk kos penghantaran. Ko hengat sebab free semua2 aku tanggung?! Wak luu!!

Oh.. and don't try to teach me to sell this thing on Mudah. Ingat.. ni hadiah orang bagi. So banganglah aku kalau nak buat untung ngan keikhlasan orang.
So chow!
Layan citer seram lu.

p/s : moga auntie, wife Mr. Ravi selamat menjalani pembedahan tulang belakang bulan 11 ni. Next year nak berdeeparaya ngan kuih muih auntie plak nih! Haha!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...