Pages

Sunday, September 11, 2011

Million Miles, Million Smiles. Day Three

4 post sehari. Matilaaa aku! So xnak tulis pepanjang dah. Insaffff......


Gelapkah gambar? 
Ahh!!! Layankan ajer.. Kamera Iphone tau~ bukan DSLR. Aku nak posing pun malu time nih. Ramai orang siol! Hahaha

So lepas kitorang travel ngan LRT untuk ke Putra cari tiket untuk aku, terus kitorang sambung program shopping2 day three. Ada sesuatu yang belum aku dapatkan.... Hehehe...


Yes!! Aku teruskan jugak niat nak beli baju tuh. Aritu silapnya aku tak tanya pendapat Cheya, so free2 kena ceramah kat dressing room tuh. Ahaks!
Tapi aku xsalahkan Cheya la.. Petang tu dahla kitorang ke Suria KLCC, tapi dinch Uniqlo kat sana tutup. Terpaksa lah patah balik gi Fahrenheit kan~ 


OTW balik, dapat call dari Chesu mintak tolong dia hantar barang ke rumah. That picca? Gambar kereta dia bila disumbatkan dengan sofa IKEA. Mau xleh nak bernyawa bawak kereta. Dahla diorang gi 3 orang. Cam sardin tau!

Lepas dinner kat kedai mamak tingkat 4 rumah Cheya. Kitorang terus berangkat ke rumah Chesu pulak. Sofa tu berat tau! Masa kat IKEA okay aa.. Sumbat troli.. Ni~ Sapa nak angkat? Harusla aku membantu apa yang patut. Hoho!


Ngan Choco. Muka cam hepi kan? Tapi sebenarnya tengah rindu kat Pise. Hanya kucing tu sekor jer yang boleh bergaduh ngan aku. Kan~

Dan ni kali pertama aku sampai rumah Chesu. Bukan xnak pergi~ Tapi xder jemputan rasmi tuan rumah. Aku ni.. xnaklah nampak cam busy body kan.. Lagipun rumah tu bukan Chesu ngan Reza jer tinggal. So pe pe hal~ Adab kena jaga meh..


Oh! Lupa nak cerita. Kenapaaaa.... mana2 jer aku pergi. Benda sama jer akan jadi bahan bualan @ cerita. 
Dia macam ni.. dia macam tu.. Argh!! Tensen den!

I know I'm not a perfect person. So bare with it lah! Kenapa nak kena bercerita pasal orang yang aku menyampah depan2 aku? Damn! *tetiba mood aku berubah kan? hehe..*
So tu jer aku nak cerita pasal hari ke 3 aku kat KL. Kalau rajin aku cerita pasal perjalanan balik aku pulak. Tapi tengoklah camner dulu. Zasss......... Papai!

p/s : Sempat belikan my sis singlet angry bird. Murah pun.. at least aku still ingat kat dia kan? Hiks!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...