Pages

Saturday, September 17, 2011

Projek Duit Raya Santa =)

Untuk menunjukkan rasa kesyukuran yang tidak terhingga kepada 'Santa Claus' yang sudi memberikan duit raya semasa aku tengah syok berdengkur tu, kitorang terus buat kekwat gi shopping semalam... Hohoho!!! 

Destinasi? Macam biasa.. brands outlet. Aku nak beli seluar jeans kat situ. Heee.. murah seyh!! Harus rebut peluang.
Tapi disebabkan Mr. Smoker yang hitam bangang perasan kaya walaupun baru keluar penjara tu x join skali, terpaksalah aku batalkan hasrat murni aku petang tu..
Bukan apa.. jeans tu memang murah. 2 helai 100. Tapi fikirla.. xkan aku nak rembat 2 helai sekaligus kut. Jeans okay~ Kalau slack xper gak.. Bolehla aku buat gi majlis apa2 ker... *ko prasan ada jemputan la sangat..* 
Nak rembat sehelai pulak.. memang teramatlah rugi~ Harga dia jadi 79.90.. So? Nak xnak, batalkan jerla dulu.. Menangis hiba berlagu sendu aku petang tuh.. uhuk2...

Melihatkan muka aku yang teramat xpuas hati masa tu.. my sis pun tanyalah.. "So mana lagi ko nak gi tengok seluar? Takut2 ada promotion ker hapa.."
Hurm.. well.. Ada satu kedai nih yang aku teramatlah aku teringin nak masuk. It's a boutique actually, Moot Point.
So beraraklah kitorang 4 beranak ke sana pulak..

Masuk2 jer Moot tu, terus kitorang disapa t-shirt angry bird. Happy kejap. Tapi kejap jerla.. Riki2~ cuma ada saiz M jer~ Aiyoh!!! Don't like! Don't like! Berjalan lagi kat dalam kedai tuh..
Sampai section sluar pulak.. Haiyyoh!! Kelabu mata tau!

Korean + Chinese style. Her.. terus ambik peluang sentuh2 raba2.. Hiks suka! Lepas interview salesgirl semua.. my sis pun suggest suh aku try jer seluar2 kat situ. Mana tau ada yang terberkenan seterusnya tersangkut kan? Huhuhu..

Tengokkan jam, dekat 40 minit gakla aku duk dalam fitting room tuh. Firstly kes saiz. Yup.. aku ni kan manja sikit.. so saiz is veryy important. Nak2 pulak cutting untuk setiap seluar kat situ xsama.. So ada yang saiz 31 pun aku boleh pakai dengan xder masalah sesak nafas tau.
Secondly.. dengan my sis.. cuba 1.. okay~ xseswai, pecat. Try lain. Ahaks! Dekat 12 belas helai tau aku try petang tuh! Mau xberpeluh! nasib bawak stok tisu standby~ Hoho...

And my last pick...


Yup! Aku pilih 2. Okay okay~ Sebenarnya aku pilih satu jer.. Yang putih tu.. pilihan my sis.
Mengingatkan peristiwa seluar putih outing aku zaman sekolah dulu~ Hishh.. simpang aku memang xkan ambik la warna putih. Tapi bila Mr. Apai and my sis cakap yang design seluar tu menarik, hurmm.. maybe aku kena lupakan jerla kot cerita lama tuh.. Argh!! Leceh tau nak basuh seluar putih!

Putih... waa!!! Malasnya nak basuh nanti!!!

Aku memang suka pitak2. =)

Dahla terbang Rm200. Memang terover budget betol! Terpaksalah cancel plan nak ke KL untuk tengok Secret Life of Nora~ Waa!! Kak Deeba.. saya nak tengok awak!!! 

Tapi kan, bila memikirkan yang hati aku puas, xyah nak sebok2 ngan Mr. Smoker. Memang teramatlah hepi tau! Biarlah orang nak cakap aku perangai xsantekk sekalipun. But at least I stick to what I feel and believe. Korang xduduk sekali xleh nak campur. Aku yang hari2 terasa hati ni jer yang faham. *tetiba plak! ahaks!*

So for now, chow dulu. Petang ni ada satu lagi program shopping. Sapa nak ikut sila nagkat tangan jerit kuat2.. "Zaki hensem!!!". Confirm korang bajet desperate. Hehe..

p/s : facebook buat maintenance menatang apa ntah. sejak semalam agi xleh online. damn!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...