Pages

Wednesday, September 28, 2011

Satisfaction Guaranteed



Aku sebetulnya bukanlah kaki gaduh.. jauh sekali kaki pukul. Bagi aku.. bila sesuatu berlaku.. baiklah duduk diam buat xreti. Kalau aku dah rasa sejuk~ aku tegurlah. Kalau x~ hurmm... tamat sudah riwayat kesan degil la  kiranya..

Anyway~ xnak cerita panjang. Aku rasa post tu dah cukup untuk hari ni. *walaupun sebenarnya aku nak cerita pasal ikan bakar~* Cerita penuh boleh dibaca kat blog Cik Zee di...................... wekkk!!! Kalau bagi pun xguna~ dia bukak untuk invited readers only mehh.. Eksklusif la tuw konon! :P

p/s : Aku ngan my sis dengan beraninya menjejakkan kaki tempat port fevret Si Matured semata2 sebab kempunan ikan bakar. Nasiblaaa xder spy xdi. Syukur.. syukr...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...