Pages

Saturday, September 24, 2011

:: MukaBuku ::

Saya benci Facebook baru!!!!

Korang perasan tak yang ada wall feed kawan2 korang belah kiri tuh? 
Very annoying U see!

Aku xkisah kalau dia kluar kat situ apa yang kita buat among friends. Maksud aku.. Apa yang Si A mencarut kat wall Si B.. yang dua2 nya kawan kita. Xkisah la.. Bagus lagi.. At least kalau kita terlepas pandang apa2 yang kengkawan tengah buat.. Kira ter-update la jugak kan..
Mana tau Si A ngan Si B tengah mencarut ko ker hapa... Gituh.. 

Tapi ni x.. semua ada tau! Even yang kita classified private and confidential pun ada.

Bayangkan~ tengah syok2 mengayat awek muka bak model ternama, skali ada malaun dapat tahu pula.. Kalau dibaginya semangat xperla. Ni dahla ber-kepochi kat wall dia, pastu dicarasnya pulak awek tuh.. Haaa.. xpasal2 menyesal. *contoh jer~ xterjadi kat aku pun...*
 Tu pasal la skang ni aku xbrapa nak mengomen kat wall atau status orang~ Risau.. Kang xpepasal jadi kontroversi. Lagipun I punya ayat kadang2 hazab nak dibaca okay! Hahaha...

Dan tadi pulak.. masa aku tengah berhooray2 kat McD, ada sorang kawan tertag picca yang xsepatutnya pulak.. Aiyohhh!!! Nasibla xder orang prasan lagi!
Zee pun satu hal! Time aku bukak fb dia menyeboklah. Time aku log out, xpulak dia menggatal nak surf. Hisyyy!! 
Kang tertangkap dek orang picca tu apakes? I lebih rela kena panah petir tau! 

Dahla nak buang tag tu pun satu hal! Ade ker dia gi letak button remove tag ngan report picca tu skali. Nyaris dah aku terr-report gambar tu tau! Adoiyaaaa!!

So for now~ nampaknya aku xleh nak wat ape2 ah ngan acc Zach tu. Semua benda kena removed ke second acc. Walaupun lebih kurang jer sebenarnya.. at least friend list aku kat situ xramai. Dan kalau perlu perubahan, just add jerla beberapa nama yang perlu tuh. Hiks! Bijak x? ^^

p/s: Mr. N sombong nak mampus! Tapi xper.. I report kat makwe U nanti. Hohoho!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...