Pages

Monday, September 5, 2011

Sneak Peek. KL Day One

Me and Cheya kat..~ Times Square rasanya. Aiyoh!!! Aku bukan orang KL okeyh! Don't expect me to remember all the shopping complex here tau! 
Yang penting... Jalannn.... Just looking gituh.

Gambar ni diambil masa kitorang tengah tunggu salesgirl tu cari size kasut untuk aku. Matilaaa kaki besar cam gajah kan. Hoho!

And finally.. lepas berbelah bahagi nak pilih mana satu yang sesuai. Aku pick jugakla this one ni..
Murah jer.. xsampai RM 50 pun. Lagipun kasut baru okay~ Not bundle.. Biarlah brand orang xkenal pun.. At least BARU. Berasap dari kedai lagi. Hohoho..

Cerita detail.. Macam aku cakap dalam entri semalam. Tunggu aku balik KB dulu. Sini hazab nak online tau! Hahaha!!!

p/s : My sis cakap.. "gilah jenjalan tu.. lagipun lama sangat dah ko duk berkampung kat rumah xgi mana kan~" terus tersentuh hati. Love ya sis!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...