Pages

Sunday, September 18, 2011

Lee Ji Soo..Love Is Hard


I guess love is difficult,
It's hard for me because it even makes me speechless
Because separation is so hard, because it's so hard
Now even tears are extravagant to me


"Don't trust anyone because everything changes later"
"Always be on your guard"
You never told me these things and I never learned
So now what?


"Always laugh first"
"Forgetting is easy if you keep practicing"
You say that one's hurt becomes a joke after a while
But really, now what?


All the passed times that we spent together
Are left just as that
Even when I am still, my heart starts to hurt
Even if I'm torn, I must smile
..............................................

Hehehehe.... mesti orang ingat aku tengah jiwang sebab layan lagu yang lirik ntah hapa2 ni kan?
No lah~ ekcelli ni lagu fevret one of my 'abang ipar' xjadi jer.. First time dia dengar lagu ni.. terus dia puji sedap. Aku pun tah hapa2 turut sama melayan.
And my sis, asal jer teringat, confirm cari cd ni pasang. Ahaks! Winduuu xsempat setengah mati katanya~

Btw.. kitorang dapat tahu yang dia akan pindah balik negeri asal dia. So lepas ni mungkin kitorang xdapat dah nak buat projek intip mengintip cam dulu2 lagilah..

So for him, good luck dengan kerja dan life yang mendatang. Kitorang kat sini akan tetap ingat awak sampai bila2. Nak2 time melalak nyanyi lagu ni dalam kereta. Ahaks!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...