Pages

Friday, September 2, 2011

Sesi Tepuk Tampar REUNION 2011

Reunion datang lagi!!!!

Dan macam last year, gegeh aku naik bas tau! Even few of my friends pun pelik. Yalah.. orang lain yang dekat~ dijemput pun susah nak mai.. Aku yang jauh ni.. Rela kena lambung ngan bas semata2 nak jumpa diorang semua..
Well.. biasalah~ Untuk kawan.. semua benda aku akan okaykan. Lagipun this year aku ada 2 sebab lain yang menyebabkan aku rela berusaha naik teksi ngan bas semata2 nak gi Redland. Hehehe....

Kedatangan.. xberapa nak memuaskan actually. Entahlah! Kat wall semua setuju nak datang.. Tapi bila sampai masa.. fon semua tutup. Aihh.. Susah!
Tapi sebab xnak spoil mood reunion tu, kitorang buat jer macam biasa. Ala2.. 'ko xdatang ko punya hal! janji... aku tau korang bayar!' gituh...

Dan aku pulak, disebabkan gila merengek nak naik HONDA. Terpaksalah Ustaz Juwe gi ambik kat bus stop.. *talking about me being gedik2 manja~ kikiki..* Merasa kau naik Honda kawan sendiri lagaknya..

Xnak tulis pepanjang.. jom kita tengok picca2 reunion, courtesy of Mr. Hakim. *thanx Kim!*
*entry ni banyak gambar dan aku malas nak megedit html. So terpaksa guna jump break jer :P

Me and pendaftar yang dijemput khas dari Zagazig, Mesir.
Tengok tangan aku... patahhhh!!!





Puan Yana sedang memberi penerangan kepada Dr. Oak tentang misi kemanusiaannya..

Dr. Noniey and Dr. Tehah. Sorang Mesir, sorang Indon.
Waduh!! Gue kepingin mau ke Bandung bu....

Cik Sha kita. Turun kereta terus posing. 
Nasib masa ni aku tengah cari tong sampah.. Kalau x.. nescaya join sekaki...

Me busy doing what I do best. Kemas2!!!
Ohoo... Saya memang menantu pilihan ya Mr. Hakim~

Me & Mr. Simple bersama Cik Dell.
Kitorang melantak awal2 lagi.. Kikiki....

Me & Mr. Aek. Ko merasaa asyik nak duduk atas pentas. 

Cabutan bertuah. Aku dapat 1, Mr. Simple dapat 1.
Dahla masa registration aku yang tolong tuliskan untuk Mr. Simple. Alih2 masa cabutan, nama Mr. Simple gak aku cabut. Hahaha!!!

Barisan jawatankuasa yang menyebok jadi tukang kemas majlis.
And again.. Mr. Simple jadi bebudak. Aisehh...

Oh, dan pasal 2 tujuan lain tu.. 
The first one adalah untuk berjumpa ngan Mr. Simple. Rinduww~
And the second one... Jumpa mama!!! Yeay!!!

Alhamdulillah... dua2 terlaksana. Walaupun program ngan mama xsampai sejam pun.. tetap berbaloi! Ketupat lemak mama memang terbaek!!! 

p/s : sambung kemudian pulak cerita macamana aku mengelak daripada dikesan oleh sesiapa untuk misi2 lepas reunion ituh. Hohoho!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...