Pages

Sunday, September 11, 2011

Million Miles, Million Smiles. Day Two

Second day.


- Cheya ngan Abe Mi kerja. Dinch kena tinggal sesorang kat umah.
- Cheya pesan kalau lapar, turun tingkat 4 kedai mamak tuh. Tapi ni Zaki okay~ Harus rajin ke dapur sendiri. Hohoho!!!
- Selongkar dapur Cheya dan jumpa biskut rice wine. Sedap~ Di terbangkan terus dari Korea lagi. :P
- Xder idea nak wat per. Just masak maggi dan buat air milo. Terus lepak depan tv layan Mtv. Skang ni musim K-Pop meh...
- Mtv VMA. Bruno Mars nyanyi lagu Amy Winehouse, Valerie. First time aku tengok mamat ni teramatlahhh hensem. Hehe..
- Skype ngan orang jauh berlatar belakangkan kolam renang. Very der majalah Manggo. Tapi redah jerla..


- Cheya rushing balik sebab nak gi salun betulkan balik warna rambut dia. Dinch xsuka menyebok. Lagi best sambung melalak lagu2 Korea tuh. Skang ni siap ada lirik skali tau! Mtv memang terbaek ah!


- Plan nak keluar makan sesama. Tapi disebabkan Abe Mi ada problem besar kat kitchen dia, terus aku ngan Cheya jer memecut ke Midvalley.
- Makan nasi ayam kat food court. Abang Sabah itu memang murah hati. ^^
- Tengah syok2 tunggu Cheya beli air, ada mat saleh tegur.
"Hello, could U please tell me what is this."
"Oh.. this is chicken rice. U can get it from there." Tangan tunjuk arah menu board lot nasi ayam tu..
"Thank you. It looks lovely."
Kan.. customer service aku memang terbaik ah! Ahaks!


- Lupa nak cerita, walaupun berdua.. Cheya order 3 set okeyh nasi ayam. Haruslaa kembang semangkuk perutku...
- Selesai makan2.. pusing2 dalam Midvalley tu. Cheya cakap nak cari Lazo. Tapi dinch kedai tu tutup awal. Sambung jalan2...
- Semua kedai aku terjah. Nak2 kedai toys a.k.a figura2 aksi semua. Xder duit nak beli pun~ janji aku dapat tengok semua benda tu live pun dah okay~ My faveret. Figura Gurren Lagann. I loikeee!!


- Menambahkan stok dapur Cheya. Masuk supermarket. Sukaa~ Syok shopping lewat2 tau! Xder orang. So xperlu nak berebut.


- Balik. Hurm~ Sambung melayan K-Pop sesambil mengumpat.
- Abe Mi balik. Aiyoh!! Menu breakfast banyak gila nak kena edit. Haruslaa manager yang rajin lagaknya. Tapi bukan berlagak la.. Ni kewajipan tau..


- Okay~ Aku stop kat sini lah ek. Kan mengarut ke lain pulak aku. Hiks!
- Btw.. biskut rice wine tu memang sedap. Kat Malaysia xder dijual sebab benda tu.. Hurm.. U know lah kan~ :P


p/s : Xsempat nak post entry ni smalam sebab sebok kluar shopping ngan my sis. For the first time.. aksesori aku berlambak! Haha!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...